Vrijwilliger worden

De Van Waning-stichting is altijd op zoek naar vrijwilligers die de handen uit de mouwen willen steken.

Er zijn vrijwilligers nodig:

• met organisatietalent
  • met een vlotte pen en een neus voor promotie en publiciteit
  • die na een introductietraining mensen willen rondleiden en de historie van de Zeldenrust en onze Stichting kunnen uitdragen tijdens de vaartochten of bij evenementen
  • die bedreven zijn in het gebruik van multimedia
  • die willen worden opgeleid tot schipper of maat op onze platbodemschepen, om te zeilen met passagiers
  • die hand- en spandiensten willen verlenen bij onderhoudswerkzaamheden en schoonhouden van de schepen
  • die zich willen bekwamen of bekwaam zijn in ambachtelijke vaardigheden

Onze Stichting biedt voldoende mogelijkheden voor een boeiende en nuttige vrijetijdsbesteding. En… de Museumhaven is natuurlijk een prachtige plek om te werken!

Is er iets voor je bij? Laat het ons weten! Vul het aanmeldingsformulier en er wordt zo spoedig mogelijk contact met je gezocht.