Gebruik

De van Waning-Stichting stelt de "Zeldenrust"  voor velerlei activiteiten ter beschikking, Met het schip kunnen educatieve, representatieve en recreatieve tochten worden gemaakt.

"Zeldenrust" Op het schip gaat altijd een goed gekwalificeerde bemanning mee; de schipper heeft een vaarbewijs en een marifoonbrevet.

Belangrijk voor mensen en bedrijven die gebruik maken van de diensten van de van Waning-Stichting is het feit dat we sinds 1 januari 2008 anbi-erkend zijn. Vanaf 1-1-2008 zijn giften gedaan aan goeddoelinstellingen aftrekbaar van het belastbaar inkomen als de instelling aangemerkt is als algemeen nut beogende instelling (anbi).
Op de site van anbi is de van Waning-Stichting te Krimpen aan de Lek dus ook voor iedereen terug te vinden.

Voor inlichtingen over meevaren met de Zeldenrust:

Charles de Mutsert
Koningin Julianastraat 26