Gebruik

De van Waning-Stichting stelt de "Zeldenrust" en de "Rijn en Zaan" voor velerlei activiteiten ter beschikking, Met de schepen kunnen educatieve, representatieve en recreatieve tochten worden gemaakt.

De capaciteit van de "Zeldenrust" is max. 20 personen; de "Rijn en Zaan" is geschikt voor 12 personen, maar bij meerdaagse tochten ligt de grens bij 8 personen. Op de schepen gaat altijd een goed gekwalificeerde bemanning mee; de schipper heeft een vaarbewijs en een marifoonbrevet.

Belangrijk voor mensen en bedrijven die gebruik maken van de diensten van de van Waning-Stichting is het feit dat we sinds 1 januari 2008 anbi-erkend zijn. Vanaf 1-1-2008 zijn giften gedaan aan goeddoelinstellingen aftrekbaar van het belastbaar inkomen als de instelling aangemerkt is als algemeen nut beogende instelling (anbi).
Op de site van anbi is de van Waning-Stichting te Krimpen aan de Lek dus ook voor iedereen terug te vinden.

Voor boekingen en inlichtingen:

Rob van Westen
Noord 64